مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 10:052022-12-13فرهنگي

معرف کتاب «رسانه ها و سواد رسانه ای» توسط رییس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری


کتاب «رسانه ها و سواد رسانه ای» نوشته «زهره ابراهیمی آتانی» از مجموعه کتاب های حوزه سواد رسانه است است که توسط انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شده است.

- معرف کتاب رسانه ها و سواد رسانه ای توسط رییس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری ایسنا/چهارمحال و بختیاری کتاب رسانه ها و سواد رسانه ای نوشته زهره ابراهیمی آتانی از مجموعه کتاب های حوزه سواد رسانه است است که توسط انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شده است.

امروز در ادامه پویش #سه شنبه_با_کتاب، کتاب رسانه ها و سواد رسانه ای نوشته زهره ابراهیمی آتانی توسط رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری معرفی می شود.

معرفی شناسنامه ای کتاب کتاب رسانه ها و سواد رسانه ای نوشته زهره ابراهیمی آتانی از مجموعه کتاب های حوزه سواد رسانه است است که توسط انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در 282 صفحه منتشر شده است.

این کتاب درباره .

این کتاب در خصوص اهمیت و ضرورت ارتباطات، کارکرد و ویژگی های رسانه ها و تقسیم بندی آن ها، تاریخچه مطبوعات، مزایای روزنامه نگاری آنلاین، تقسیم بندی مطبوعات، برنامه های رادیو و تلویزیون، کارکردهای منفی و مثبت تلویزیون و کانال های تلویزیون نوین، کارکردهای سینما و تئاتر، شبکه های اجتماعی و پیامدهای مثبت و منفی این شبکه ها، خبرگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرف کتاب «رسانه ها و سواد رسانه ای» توسط رییس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری

معرف کتاب «رسانه ها و سواد رسانه ای» توسط رییس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری