مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-13ورزشي

انصراف پولادگر و اسبقیان از انتخابات ریاست پارالمپیک


محمد پولادگر و محمد شروین اسبقیان از کاندیداتوری ریاست کمیته ملی پارالمپیک انصراف دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفتمین مجمع انتخابات کمیته ملی پارالمپیک برای تصدی پست ریاست این کمیته امروز سه شنبه 22 آذر به ریاست محمود خسروی وفا و با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در تالار کمیته ملی پارالمپیک آغاز شد.

محمد شروین اسبقیان، محمد پولادگر، محمدرضا مظلومی، غفور کارگری و جلیل کوهپایه زاده 5 کاندیدای حاضر برای تصدی پست ریاست کمیته ملی پارالمپیک بودند که پیش از آغاز مجمع، محمدرضا مظلومی، شروین اسبقیان و محمد پولادگر از شرکت در انتخابات برای تصدی پست ریاست انصراف دادند.

پیش از رای گیری محمد تابع دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک گفت: اعضای مجمع براساس اساسنامه 53 نفر هستند که با عدم حضور سینا کلهر، مرتضی نجفی و قاسم قاسمی تنها 50 نفر اعضای حاضر در مجمع حق رای دارند.

وی افزود: فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند باید نماینده ای از سوی هیات رییسه فدراسیون به ما معرفی می کردند که فدراسیون دوچرخه سواری و بدمینتون این تاییدیه را ارسال کردند و تنها از بین فدراسیونها، سوارکاری به دلیل تغییراتی که داشته و سرپرست جدید برای این فدراسیون انتخاب شده است و با توجه به این که هیات رییسه این فدراسیون هنوز آغاز به کار نکرده، در صورت تایید اعضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف پولادگر و اسبقیان از انتخابات ریاست پارالمپیک

انصراف پولادگر و اسبقیان از انتخابات ریاست پارالمپیک