مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 10:302022-12-13سياسي

مستندسازی آثار شهدای 8 سال دفاع مقدس در استان سمنان


استاندار سمنان از مستندسازی آثار شهدای هشت سال دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های آینده هدف از این اقدام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدرضا هاشمی صبح سه شنبه در در جلسه کمیته اجرایی ستاد دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان برگ زرینی برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است، ابراز کرد: حفظ و صیانت از آثار شهدا و ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند عزمی جدی است.

وی از برگزاری دومین کنگره سه هزار شهید در استان سمنان خبر داد و گفت: این اقدام برگ زرینی برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است .

استاندار سمنان با بیان اینکه فضای استان تا زمان برگزاری کنگره، باید فضای ایثار و شهادت باشد، بیان کرد: این کنگره در فضای جهادی و مردمی برگزار خواهد شد و باید کمیته های این کنگره نیز دلی و جهادی عمل کنند.

هاشمی با بیان اینکه اولین روستای دارای بیشترین تعداد شهید متعلق به استان سمنان است که این روستا 98 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: این کنگره باید در استان سمنان پر رنگ تر از سایر کنگره ها دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندسازی آثار شهدای 8 سال دفاع مقدس در استان سمنان

مستندسازی آثار شهدای 8 سال دفاع مقدس در استان سمنان