مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-13سياسي

2 هزار ورودی پرونده دیوان عالی کشور داریم


حدود 2 هزار ورودی پرونده به دیوان عالی کشور داریم که بسیاری از آنها تکراری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم در نشست نقد علمی با موضوع کنترل تقاضای واهی اعاده دادرسی در امور کیفری با اشاره به اهمیت برگزاری نشست های علمی در ارتباط با موضوعات قضایی اظهار کرد: راهکارهای برون رفت از مسائل قضایی را باید از طریق برگزاری نشست های علمی بیابیم و فعال شدن مجموعه پژوهشگاه در این عرصه اهمیت بسیاری دارد.

رییس دیوان عالی کشور ادامه داد: محورهایی که در این نشست پیرامون اعاده دادرسی در امور کیفری به آن پرداخته می شود، بر اساس آسیب شناسی های به عمل آمده از موضوعاتی است که دستگاه قضایی با آن مواجه است و از این نظر خروجی این نشست قطعاً برای ما مفید و قابل استفاده خواهد بود.

مرتضوی مقدم با بیان اینکه نزدیک دو هزار ورودی پرونده به دیوان عالی کشور داریم که بسیاری از آنها تکراری است، ابراز امیدواری کرد که این نشست ها بخشی از مشکلاتی که دیوان عالی کشور در رابطه با اعاده دادرسی با آن رو به روست حل کند.

در این نشست همچنین حجت الاسلام و المسلمین هادی رییس پژوهشگاه قوه قضاییه گفت: پژوهشگاه قوه قضاییه به عنوان بازوی علمی، این آمادگی را دارد در موضوعات مرتبط با دیوان عالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار ورودی پرونده دیوان عالی کشور داریم

2 هزار ورودی پرونده دیوان عالی کشور داریم