مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-13اقتصادي

توانمندی یک قشرپشت خط بی توجهی/خبری از اجرای قانون در شاهرود نیست


جامعه معلولان جسمی و حرکتی مشکلات و موانع زیادی دارند و در این میان عدم اجرای قانون استخدام و اشتغال، همینطور مناسب سازی نشدن فضاهای شهری، - به دشواری زندگی این قشر افزوده است.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - محمد حسین عابدی: جامعه معلولان شهرستان شاهرود علی رغم تمام توانمندی هایی که دارد، در گیر و دار مشکلات گرفتار شده است مشکلاتی که عمده شأن هم بر زندگی این قشر تأثیر منفی گذاشته است.

مهمترین مشکلات معلولان به زعم خودشان، اشتغال و کسب درآمد کافی در این تلاطم های اقتصادی است که باعث می شود تا دشواری زندگی برای این قشر، بیش از گذشته ملموس باشد.

جامعه معلولان جسمی حرکتی شهرستان شاهرود همچنین مطالباتی نیز دارند که تنها در راستای اجرای قانون است و هیچ چیز فراتری از آن را طلب نمی کنند.

نمونه آن عدم اجرای قانون استخدام معلولان در دستگاه های اجرایی و همچنین تعرفه آب، گاز برق و … است که مشخص نیست چرا اجرای قانون بر روی زمین مانده است.

توانمندی های معلولان جامعه معلولان جسمی حرکتی شاهرود اما توانمندی های بسیاری دارند از دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع دکترا و کارشناسی ارشد تا قهرمانان کشوری در رشته های ورزشی مانند دومیدانی، بوچیا و … که همگی شأن افتخارات بسیاری را برای ایران اسلامی و استان سمنان آفریده اند اما اگر حمایت درست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی یک قشرپشت خط بی توجهی/خبری از اجرای قانون در شاهرود نیست

توانمندی یک قشرپشت خط بی توجهی/خبری از اجرای قانون در شاهرود نیست