مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-13سياسي

زن انقلاب اسلامی از تحجر دوری می کند اما در دامن تجدد نمی افتد


همدان_مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی گفت: زن انقلاب اسلامی همانند تئوری مکتب خود نه شرقی است و نه غربی، از تحجر دوری می کند اما در دامن تجدد نیز نمی افتد.

- زهرا براتی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در چند روز گذشته همگان شاهد تحرکاتی با محوریت شعار زن، زندگی و آزادی بودیم که در فضای مجازی و با استیلای رسانه ای غرب ضریب می خورد خاطرنشان کرد: قرار داشتن دکمه های خاموش و روشن این بازی کامپیوتری در خارج از مرزها بر کسی پوشیده نیست.

مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی تصریح کرد: بعد از اجتماعی و فرهنگی این ماجرا عمداً یا سهواً از نگاه رجال سیاسی و یا حتی نخبگان امنیتی به دور مانده است و فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در تاریخ 96/10/19 در اینجا خودنمایی می کند و اینگونه نیست که ما هیچ مشکلی نداریم فقط دشمن خارجی است که دارد مشکل ایجاد می کند، نه مگس روی زخم می نشیند، زخم را خوب کنید، زخم را نگذارید به وجود بیاید.

وی یادآور شد: مقوله زن در جمهوری اسلامی همواره دچار ساده انگاری و یا التقاط بوده است، اما آنچه واضح است این است که زن انقلاب اسلامی همانند تئوری مکتب خود نه شرقی است و نه غربی، از تحجر دوری می کند اما در دامن تجدد نیز نمی افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن انقلاب اسلامی از تحجر دوری می کند اما در دامن تجدد نمی افتد

زن انقلاب اسلامی از تحجر دوری می کند اما در دامن تجدد نمی افتد