مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-13پزشكي

تشریح مطالبات پزشکان تأمین اجتماعی


دبیر انجمن اسلامی جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی، با اشاره به چالش های بخش درمان تأمین اجتماعی، به تشریح مهم ترین مطالبات پزشکان شاغل در سازمان تأمین اجتماعی پرداخت.

- هادی عبداللهی، در گفتگو با خبرنگار مهر ، به کارزار مطالبات صنفی جامعه پزشکی سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: مدت ها است به دنبال پیگیری مسائل صنفی جامعه پزشکی سازمان تأمین اجتماعی هستیم.

از قرار، یک تیمی از خارج سازمان حضور پیدا کرده است که هیچ اشرافی به سازمان تأمین اجتماعی نداشته و هیچ پاسخگویی به هیچ مرجعی هم ندارند.

وی افزود: با گذشت بیش از یک سال از حضور این تیم در بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی، علاوه بر اینکه پاسخگوی نقد دلسوزان نبوده اند، به مسائل و مشکلات بخش درمان سازمان هم توجهی نداشتند.

عبداللهی ادامه داد: در این شرایط با روند عدم کنترل تورم و به رغم افزایش سهم بیمه گزاران در دو سال گذشته و افزایش سهم 9/27 وضعیت و افزایش ذخایر این سهم در سازمان، عملاً درمان سازمان همچنان بر روی یک پاشنه می چرخد! و هیچ شفاف سازی از این ورودی سهم بیمه و خروجی آن در دست نیست.

وی افزود: حتی یک نفر از جامعه پزشکی بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی در هیئت مدیره نیست که بتواند حداقل مسائل کارشناسی حوزه درمان را بازگو کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح مطالبات پزشکان تأمین اجتماعی

تشریح مطالبات پزشکان تأمین اجتماعی