مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-13سياسي

عملکرد دستگاه قضایی در رعایت عدالت قابل تقدیر است


عملکرد دستگاه قضایی در رعایت عدالت قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه، کار قضایی در شرایط فعلی را فوق العاده حساس و سخت خواند و اظهار داشت: عملکرد دستگاه قضا در رعایت عدالت، سرعت عمل در رسیدگی و بازدارندگی از جرائم در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه موثر است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام سرعت در صدور آرا و اجرای احکام را عامل اصلی بازدارندگی دانست و با انتقاد از فرآیند طولانی دادرسی در بعضی از موارد آن را نتیجه تعدد قوانین و آرا در بعضی زمینه ها دانست و خواهان برطرف شدن این مشکل از سوی مسئولین و نخبگان قوه قضاییه شد.

حجت الاسلام کریمی تبار در این دیدار از زحمات علی محمدی رییس کل دادگستری استان بخاطر تسریع در رسیدگی به پرونده ها تشکر کرد و گفت: در نتیجه تلاش های دکتر علی محمدی در مدت ریاست بر دادگستری استان خوشبختانه شکایت از دستگاه قضا در این مدت بسیار کاهش داشته است.

وی با اشاره به بافت قومی و قبیله ای در استان ایلام افزود: بخش زیادی از مشکلات حوزه قضایی و امنیتی را می توان با استفاده از ظرفیت بزرگان طوایف و ریش سفیدان به سرانجام رساند و به همین خاطر انتظار از دستگاه قضا این است ضمن استفاده از این ظرفیت از این بزرگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد دستگاه قضایی در رعایت عدالت قابل تقدیر است

عملکرد دستگاه قضایی در رعایت عدالت قابل تقدیر است