استثمار اینترنتی رانندگاننداشتن بیمه، کمیسیون بالا، نبود حمایت از سوی کارفرما و . موجب حذف رانندگان از بازار کار شده است. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: انگار آنها هیچ مصونیتی ندارند. حق اعتراض هم ندارند؛ چرا که همواره حق با مشتری و البته کارفرماست. از نمای بسیار دور می توان نظاره گر وضع خوب آنها بود اما وقتی از نمای نزدیک آنها را برانداز می کنی، تازه قصه هایشان سر باز می کند، انگار که طعم گس دهانشان را دچار انقباض کرده باشد. شاید هم زندگی رانندگان تاکسی اینترنتی وضعی شبیه مثل یک بام و دو هوا دارند. در ایران نیز طبق آمار منتشرشده بیش از چهار میلیون و 800 هزار نفر در دو شرکت بزرگ تاکسی اینترنتی به عنوان راننده فعالیت می کنند. البته این آمار مربوط به سال 1400 است و بی شک تعداد آنها با توجه به استقبال مسافران افزایش یافته و به تدریج نیز در حال رشد است. شاید در نگاه اول رانندگان تاکسی به نسبت دیگر رانندگان از وضعیت مطلوبی برخوردار باشند اما حقیقت چیز دیگری است. انگار مثل یک بوکسور ناک اوت شده باشند؛ در مواقعی دچار استیصال هستند. اگر کارگران ساختمانی همواره مخاطب اصلی شان کارفرماها هستند اما رانندگان تاکسی بین مسافر و کارفرما قرار گرفته اند، رضایت هر دو بدون هیچ مزیتی. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |