مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 10:552022-12-13اقتصادي

آرامکو در جست وجوی سرمایه گذار برای پروژه گاز 110 میلیارد دلاری


آرامکوی سعودی در مرحله اولیه مذاکره با سرمایه گذاران برای کمک به تامین مالی پروژه توسعه میدان گازی غیرمرسوم عظیم به ارزش 110 میلیارد دلار در عربستان سعودی است.

- آرامکوی سعودی در مرحله اولیه مذاکره با سرمایه گذاران برای کمک به تامین مالی پروژه توسعه میدان گازی غیرمرسوم عظیم به ارزش 110 میلیارد دلار در عربستان سعودی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بلومبرگ به نقل از منابع آگاه نوشت: شرکت آرامکو در جست و جوی سرمایه گذارانی برای حمایت از توسعه میدان گازی جفورا است که بزرگترین میدان گازی در عربستان سعودی است.

پروژه توسعه این میدان گازی در راستای تلاش عربستان سعودی برای کاهش وابستگی به نفت در تولید برق و آزادسازی نفت بیشتر برای صادرات، دنبال می شود.

به گفته منابع آگاه، غول نفتی آرامکو با شرکت های سرمایه گذاری خصوصی و صندوق های زیرساخت که می توانند در پروژه های میان دستی و پایین دستی مربوط به این میدان گازی عظیم سرمایه گذاری کنند، تماس گرفته است.

آرامکو اوایل سال 2020 ضمن اعلام موافقت رگولاتوری با توسعه این میدان گازی، برآورد کرد که میدان گازی جفورا، 200 ترییلیون فوت مکعب گاز خام دارد که خوراک ارزشمندی برای صنایع پتروشیمی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامکو در جست وجوی سرمایه گذار برای پروژه گاز 110 میلیارد دلاری

آرامکو در جست وجوی سرمایه گذار برای پروژه گاز 110 میلیارد دلاری