مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 11:052022-12-13اجتماعي

تابلو سنگ «آرشام و آرتین» سرایداران در تبریز رونمایی شد


تابلو سنگ «آرشام و آرتین» سرایداران که توسط هنرمندان تبریزی طراحی و ساخته شده با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی رونمایی شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی تابلو سنگ آرشام و آرتین سرایداران که توسط هنرمندان تبریزی طراحی و ساخته شده با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی رونمایی شد.

مدیر عامل مؤسسه یاوران اعتماد تبریز، سه شنبه، 22 آذرماه، در این مراسم، گفت: در راستای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)، هنرمندان مجموعه آموزشگاه ترمه کهن و مؤسسه یاوران اعتماد تبریز تصمیم گرفتند که مسئولیت اجتماعی و شرعی خود را در این زمینه انجام دهند.

لذا این پیشنهاد به هنرمندان داده شد که آثار قرآنی و تابلو سنگ آرتین سرایداران و همچنین تمثال شهید آرشام سرایداران را کار کنند و امروز آیین رونمایی و نکوداشت شهدای حرم شاهچراغ(ع) است.

شش هنرمند مستقیماً و بیش از 20 نفر غیر مستقیم آثار هنری خود را ارائه داده اند.

حجت الاسلام محمدمهدی علیپور، ادامه داد: این طرح مختص آذربایجان شرقی است و آثار قرآنی مشبک، سوخته نگاری، قطاعی در این اثر کار شده است، قطاعی هنری از بین رفته بود که به همت سلیمان زاده استاد برجسته این هنر در کشور بلکه در دنیا احیا شد و هنرمندان آثار قرآنی با این هنر اثر ماندگار تولید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابلو سنگ «آرشام و آرتین» سرایداران در تبریز رونمایی شد

تابلو سنگ «آرشام و آرتین» سرایداران در تبریز رونمایی شد