مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-13پزشكي

راه اندازی مرجعی برای تشخیص ویروس پاپیلومای انسانی


رییس پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی از راه اندازی مرکزی مجهز برای شناسایی، درمان و پیشگیری از ابتلا به ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) خبر داد.

- راه اندازی مرجعی برای تشخیص ویروس "پاپیلومای انسانی" رییس پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی از راه اندازی مرکزی مجهز برای شناسایی، درمان و پیشگیری از ابتلا به ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رامین صرامی فروشانی در نشست خبری پژوهشکده سرطان معتمد به مناسبت هفته پژوهش ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: پژوهشکده سرطان معتمد یک سابقه 25 ساله در حوزه پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان دارد و به همین جهت به عنوان قطب علم و فناوری حوزه سرطان پستان در کشور به حساب می آید، از طرف دیگر جهاد دانشگاهی ظرفیتی کم نظیر دارد که شبکه آن به عظمت و گستردگی کشورمان است.

این ظرفیت ها، یعنی توانمندی و تجربه و سابقه پژوهشکده سرطان معتمد و از طرفی دیگر ظرفیت کم نظیر شبکه ای جهاد دانشگاهی این قابلیت را ایجاد کرد که با حمایت مجلس شورای اسلامی و در قالب یک وظیفه ملی، راه اندازی شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان پستان به پژوهشکده سرطان معتمد واگذار شود.

رییس پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی تأکید کرد: فاز اول این شبکه شامل راه اندازی 11 واحد استانی خواهد بود و با ادامه حمایت مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرجعی برای تشخیص ویروس پاپیلومای انسانی

راه اندازی مرجعی برای تشخیص ویروس پاپیلومای انسانی