مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-13اقتصادي

استفاده از نانوحباب ایرانی در دو مرغداری صنعتی یزد


یکی از شرکت های فناور موفق به اجرا و راه اندازی سامانه نانوحباب در دو مرغداری تجاری گوشتی از نژاد راس با هدف کاهش تلفات شده است.

- یکی از شرکت های فناور موفق به اجرا و راه اندازی سامانه نانوحباب در دو مرغداری تجاری گوشتی از نژاد راس با هدف کاهش تلفات شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سامانه های نانو حباب تولیدشده در یکی از شرکت های فناور به ترتیب برای مرغداری هایی به ظرفیت 50 هزار و 100 هزار قطعه در شهر یزد راه اندازی شده است.

استفاده از فناوری نانوحباب در آب مورد استفاده طیور، علاوه بر کاهش میزان تلفات، در کاهش ضریب تبدیل غذایی و افزایش شاخص تولید مؤثر است.

پیش از این، این شرکت اثر فناوری نانوحباب را با همکاری مؤسسه تحقیقات دامی کشور و با انجام آزمایش های متعدد به صورت علمی در مرغداری گوشتی به اثبات رسانده بود.

هم اکنون استفاده از این فناوری در کشورهایی نظیر آلمان، هلند، هند، اندونزی و آمریکا به منظور پرورش انواع مرغ گوشتی و تخم گذار مورد استفاده قرار می گیرد و پیش بینی می شود در سالیان آتی در ایران نیز، در مرغداری ها رواج پیدا کند.

به نقل از ستاد نانو، ژنراتور نانوحباب ساز، محصولی فناورانه است که به منظور غنی سازی آب مورد استفاده در کشاورزی از اکسیژن محلول مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نانوحباب ایرانی در دو مرغداری صنعتی یزد

استفاده از نانوحباب ایرانی در دو مرغداری صنعتی یزد