مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 11:152022-12-13فرهنگي

طرح «آموزش هنر برای همه» در نقاط مرزی و کمتر توسعه یافته خراسان رضوی اجرا می شود


مسئول گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از اجرای طرح آموزش هنر برای همه در نقاط مرزی و کمتر توسعه یافته این استان خبر داد.

- طرح آموزش هنر برای همه در نقاط مرزی و کمتر توسعه یافته خراسان رضوی اجرا می شود ایسنا/خراسان رضوی مسئول گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از اجرای طرح آموزش هنر برای همه در نقاط مرزی و کمتر توسعه یافته این استان خبر داد.

جواد روشندل در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه طرح آموزش هنر برای همه با هدف ایجاد عدالت آموزشی در نقاط مرزی و کمتر توسعه یافته استان برگزار می شود، افزود: در گام اول علاقه مندان 15 تا 40 سال برای شرکت در این طرح می توانستند ثبت نام خود را که از ابتدای مهر تا آبان ماه بوده، انجام دهند و از مزایای آن نیز بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف کشف و تربیت استعدادهای هنری، اشتغال زایی در حوزه کسب و کارهای فرهنگی و هنری و گسترش عدالت آموزشی در سراسر کشور به ویژه مناطق کم برخوردار و مرزی طرح آموزش هنر برای همه را برگزار می کند.

مسئول گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در گام اول این طرح در 6 شهرستان تایباد، باخرز، خواف کوهسرخ، تربت جام، فیض آباد و مه ولات برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «آموزش هنر برای همه» در نقاط مرزی و کمتر توسعه یافته خراسان رضوی اجرا می شود

طرح «آموزش هنر برای همه» در نقاط مرزی و کمتر توسعه یافته خراسان رضوی اجرا می شود