مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-13اجتماعي

دورکاری موقت، راهکار کاهش انباشت آلودگی هوا


کارشناسان معتقدند در این مقطع با توجه به «پایداری هوا» و فعالیت پرقدرت موتورهای تولید ذرات معلق و گازهای سمی در داخل و خارج از تهران، «دورکاری موقت» می تواند روند انباشت آلودگی در آسمان را متوقف کند و از حجم آن بکاهد.

- کارشناسان معتقدند در این مقطع با توجه به پایداری هوا و فعالیت پرقدرت موتورهای تولید ذرات معلق و گازهای سمی در داخل و خارج از تهران، دورکاری موقت می تواند روند انباشت آلودگی در آسمان را متوقف کند و از حجم آن بکاهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: هوای پایتخت طی سه روز گذشته، با وجود اعمال دو نوع محدودیت ترافیکی، همچنان در وضعیت نارنجی و برای ساعاتی در شرایط قرمز قرار داشت.

از ابتدای هفته جاری، مدارس به شکل مجازی فعالیت می کنند و فروش طرح ترافیک روزانه متوقف شده است.

پس چرا با اعمال این دو تصمیم، رنگ آسمان همچنان سیاه و هوای قابل تنفس، کماکان سمی است؟ در غیاب گزارش های تحلیلی از دوربین های ترافیکی سطح شهر، مشاهدات از معابر بزرگراهی و خیابان های اصلی، جواب این پرسش را مشخص می کند.

در این هفته بار ترافیک و ازدحام خودرو کاهش نیافت، چون از یکسو لغو حضور در مدارس، در واقعیت تاثیری در کاهش سهم اصلی ترددها - شاغلان - نداشت و از سوی دیگر، دو حفره بزرگ طرح ترافیک یعنی ساعت شروع و پلاک های مخدوش ، اثر توقف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورکاری موقت، راهکار کاهش انباشت آلودگی هوا

دورکاری موقت، راهکار کاهش انباشت آلودگی هوا