مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-13اقتصادي

مردم اصفهان 690 میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کردند


مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: مردم اصفهان در 8 ماه امسال بیش از 690 میلیارد تومان به صورت نقد و کالا برای کمک به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کمک کرده اند.

- کریم زارع در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کمک به هم نوعان از سنت های نیکی است که ریشه در فرهنگ غنی مردم ما دارد، اظهار داشت: در 8 ماهه امسال نیکوکاران برای حمایت از مددجویان بیش از 690 میلیارد تومان به صورت نقد و کالا با این نهاد مشارکت داشته اند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت های مردم خیر، ارائه خدمات به مددجویان را افزایش می دهد، ادامه داد: مبالغ جمع آوری شده نسبت به مدت مشابه سال قبل 37 درصد رشد داشته که برای کمک به معاش، تحصیل، اشتغال، مسکن، درمان و … نیازمندان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید به اینکه رسیدگی به نیازهای محرومان سبب کاهش اثرات فقر در جامعه خواهد شد، افزود: خیران و نیک اندیشان اصفهانی در این مدت با پرداخت بیش از 230 میلیارد تومان به صورت نقدی و اهدای نذورات خود در قالب کالا به ارزش 460 میلیارد تومان، در خدمت رسانی مطلوب به مددجویان مساعدت کردند.

وی فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در برنامه های محرومیت زدایی را از وظایف این نهاد خواند و گفت: زمینه یاری رساندن عموم خیران و مردم به نیازمندان از طریق پایگاه اینترنتی emdad.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اصفهان 690 میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کردند

مردم اصفهان 690 میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کردند