مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 11:552022-12-13سياسي

دادستانی درباره ترک فعل مسئولان برای قانون هوای پاک وارد عمل شود


یک عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، از دادستانی کل خواست به عنوان حافظ منافع عمومی شهروندان، در خصوص ترک فعل مسئولان درباره قانون هوای پاک وارد عمل شود.

- یک عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، از دادستانی کل خواست به عنوان حافظ منافع عمومی شهروندان، در خصوص ترک فعل مسئولان درباره قانون هوای پاک وارد عمل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اقراریان در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به حجم بالای آلودگی هوا در تهران گفت: افکار عمومی در مواجهه با این وضعیت نابسامان آلودگی هوا و ترافیک کشنده، ناخواسته این موضوع را متوجه شهرداری تهران می داند.

وی افزود: آنچه امروز کشور از آن رنج می برد قوانین و مقرراتی است که روی زمین مانده است، لازم است دادستانی کل به عنوان حافظ منافع عمومی شهروندان به دلیل ترک فعل مدیرانی که در خصوص قانون هوای پاک مسئولیت هایی را برعهده داشتند، در دفاع از حقوق شهروندان در سراسر کشور و به ویژه پایتخت، وارد عمل شود.

سازمان محیط زیست غایب جدی حوزه مربوط به آلودگی هواست عضو شورای شهر تهران ادامه داد: دستگاه های مختلفی در موضوع هوای پاک مسئولیت دارند که بیشترین میزان مسئولیت در مدیریت هوای پاک بر عهده سازمان محیط زیست است، امروز سازمان محیط زیست غایب جدی حوزه مربوط به آلودگی هواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستانی درباره ترک فعل مسئولان برای قانون هوای پاک وارد عمل شود

دادستانی درباره ترک فعل مسئولان برای قانون هوای پاک وارد عمل شود