مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 12:052022-12-13اقتصادي

آخر هفته ای گرم با افزایش دما در همدان


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از افزایش 10 درجه ای دما در همدان خبر داد و گفت: تا پایان هفته هوای گرمی در استان داریم.

- روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، پیرامون وضعیت جوی استان همدان اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته دمای هوا در استان کاهش داشته و تا پایان هفته هوای گرمی را احساس خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته دمای هوای همدان 10 درجه کاهش پیدا کرده است، افزود: دمای صبحگاهی روز دوشنبه منفی 9 درجه سلسیوس بود که این دما در صبح امروز به یک درجه سلسیوس رسیده و بیشینه دما طی 24 ساعت گذشته نیز هفت درجه سلسیوس گزارش شده است.

زاهدی ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته شهرستان های فامنین و رزن با منفی چهار درجه سلسیوس سردترین نقاط استان و شهرستان های نهاوند و ملایر با 10 درجه سلسیوس گرم ترین نقاط گزارش شده اند.

وی در رابطه با وضعیت بارش ها در استان، مطرح کرد: روز چهارشنبه 23 آذرماه بارش هایی را به صورت برف و باران خواهیم داشت که مقدار آن کم و در حد سه میلی متر پیش بینی می شود.

زاهدی با بیان اینکه روز پنج شنبه و جمعه نیز بارش هایی را در ساعات بعدازظهر شاهد خواهیم بود، خاطرنشان کرد: این بارش ها در نقاط مختلفی از استان هستند و پهنه وسیعی را پوشش می دهند اما به علت پراکندگی بارش ها پوشش سراسری ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته ای گرم با افزایش دما در همدان

آخر هفته ای گرم با افزایش دما در همدان