مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 12:352022-12-13سياسي

مخالفت شورایی ها با اختصاص تخفیف به فیش های علی الحساب شهرسازی


ـهـردار تهــران در خصـوص« تبصره دوم (2) اصلاحیه مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران را با رأی منفی خود به تصویب نرساندند.

- اعضای شورای شهر تهران لایحه استـفساریه شــهـردار تهــران در خصـوص تبصره دوم (2) اصلاحیه مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران را با رأی منفی خود به تصویب نرساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران لایحه استـفساریه شــهـردار تهــران در خصـوص تبصره دوم (2) اصلاحیه مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران روی میز بررسی اعضای شورای شهر قرار گرفت و آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به جلسه کمیسیون گفت: گویا کار در شهرداری به مساله خورده است وگرنه این روال قبلا هم وجود داشته و نیاز به استفساریه نیست.

وی ادامه داد: مساله این است که اگر یک فیش قطعی صادر شود مودیان باید یک جا و نقدی پرداخت کنند و این فیش قطعی عوارض مشمول تخفیف می شود، اما گاهی فیش علی الحساب به دلیل طولانی شدن فرآیند صدور پروانه یا .

صادر می شود که پیشنهاد شده مبلغ علی الحساب مشمول تخفیف در زمان خود شده و بعد که عدد قطعی مشخص شد باز هم مابه التفاوت نیز مشمول تخفیف در همان زمان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت شورایی ها با اختصاص تخفیف به فیش های علی الحساب شهرسازی

مخالفت شورایی ها با اختصاص تخفیف به فیش های علی الحساب شهرسازی