مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 12:472022-12-13سياسي

اصطلاحیه نحوه اخذ مطالبات در حوزه شهرسازی شهرداری تهران رد شد


استفساریه شهردار تهران در خصوص تبصره دوم اصلاحیه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران با 10 رأی مخالف و 8 رأی موافق رد شد و به تصویب نرسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد آخوندی در یکصد و چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی استفساریه شهردار تهران در خصوص تبصره دوم اصلاحیه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران، اظهار کرد: پس از صدور فرم الزام عوارض قطعی، ما به التفاوت عوارض باقیمانده مشمول تسهیلات تشویقی زمان پرداخت خواهد بود.

حبیب کاشانی خزانه دار شورا نیز در این خصوص گفت: ما با این استفساریه می خواهیم موضوع را به یک روال تبدیل کنیم.

 آیا کسی که می خواهد امتیازی را از کمیسیون ماده پنج بگیرد و سودی از این موضوع داشته باشد باید مشمول 40 درصد تخفیف شود؟ این موضوع رانت بدی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه وقتی پروانه صادر شود فیش نهایی صادر خواهد شد تا هزینه آن پرداخت شود، اظهار کرد: قبل از این نیز اتفاقات به همین روال بوده و نیاز به استفساریه ندارد.

نظارت فنی موردی مشابه و مقابل ماده 100 است و تخلفات بر اساس آیین نامه قابلیت بررسی و دخل و تصرف برای افزایش ضرایب جرائم است.

میثم مظفر رییس کمیته بودجه شورا با بیان اینکه این استفساریه برای صدور پروانه و نظارت فنی است و ابتدای فرآیند پولی به صورت علی الح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصطلاحیه نحوه اخذ مطالبات در حوزه شهرسازی شهرداری تهران رد شد

اصطلاحیه نحوه اخذ مطالبات در حوزه شهرسازی شهرداری تهران رد شد