مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 13:102022-12-13اجتماعي

توقف عملیات عمرانی در باغ تاریخی «امین اسلامی» نیشابور


استانداری خراسان رضوی طی نامه ای به شهرداری نیشابور دستور توقف عملیات اجرایی در عرصه باغ تاریخی امین اسلامی را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در نامه استانداری خراسان رضوی خطاب به میرفانی شهردار نیشابورآمده است: در خصوص بازگشایی و ایجاد معبر در عرصه تاریخی باغ امین اسلامی نیشابور ضروری است در راستای بررسی موضوع ضمن جلوگیری از هرگونه عملیات اجرایی عمرانی و دستور توقف آن و ممانعت از تردد هرگونه وسایل نقلیه از عرصه اثر، به قید فوریت ضمن بررسی، نسبت به ارسال گزارش اقدامات صورت گرفته به استانداری اقدام نمایید.

این نامه که به امضای محسن شریفی سرپرست دفتر فنی و امور عمرانی استانداری خراسان رضوی رسیده خطاب به میرفانی شهردار نیشابور نوشته شده و به فرماندار شهرستان نیشابور، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی رونوشت داده شده است.

شهرداری نیشابور مکلف به استعلام از میراث فرهنگی بوده است در همین رابطه احسان زهره وندی، سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با بیان این که شهرداری نیشابور برابر قانون کلف به حفاظت از آثار تاریخی و فرهنگی است، دراین باره اظهار کرد: براساس ماده 102 قانون شهرداری ها اگر در موقع طرح و اجرای برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف عملیات عمرانی در باغ تاریخی «امین اسلامی» نیشابور

توقف عملیات عمرانی در باغ تاریخی «امین اسلامی» نیشابور