مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-13اجتماعي

آمادگی نیروهای امدادی هلال احمر کرمانشاه برای فصل زمستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آمادگی نیروهای امدادی هلال احمر کرمانشاه برای فصل زمستان خبر داد.

- محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل زمستان و آغاز بارش ها و سرما همه دستگاه ها نیاز به بروزرسانی اطلاعات و شرایط آمادگی نیروهای عملیاتی و تجهیزات لجستیکی دارند.

وی افزود: آمادگی دستگاه های مربوط به امداد و نجات و انجام اقدامات آموزشی برای کاهش تلفات حوادث و بحران ها در تمام مراحل مدیریت بحران از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا هماهنگی بین مجموعه های امدادی باعث پیشگیری و مقابله با هرگونه حادثه احتمالی می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: پایگاه های فعال امداد و نجات جاده ای و کوهستان استان کرمانشاه 16 مورد است و علاوه بر این پایگاه ها یک تیم واکنش سریع در کنار تیم پایگاه امداد هوایی به استعداد یک فروند بالگرد امدادی در محل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی مستقر است.

وی در ادامه به برگزاری دوره های بازآموزی برای تمام نیروهای عملیاتی با مشارکت همه دستگاه ها اشاره و گفت: بازنگری در توزیع پایگاه های امدادی همه دستگاه های خدمت رسان در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، امدادرسانی به افراد گرفتار در برف و کولاک، ارتقا سطح آگاهی و مهارتی نیروهای عملیاتی در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی نیروهای امدادی هلال احمر کرمانشاه برای فصل زمستان

آمادگی نیروهای امدادی هلال احمر کرمانشاه برای فصل زمستان