مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-13اقتصادي

81 درصد تعهد اشتغال شهرستان قزوین اجرایی شده است


گزارش اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه های دارای تعهد نشان می دهد که از ابتدای سال تاکنون 81 درصد از تعهد ایجاد اشتغال شهرستان قزوین اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس کاظمی در پنجمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان قزوین که در سالن اجتماعات فرمانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی قزوین، آب منطقه ای، آب و فاضلاب، صمت، صندوق کارآفرینی امید، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت توزیع برق، پارک علم و فناوری، سازمان تبلیغات اسلامی، فنی و حرفه ای و اقتصاد دارایی از جمله دستگاه هایی هستند که به طور کامل به تعهدات خود در حوزه اشتغال عمل کردند.

فرماندار قزوین اظهار کرد: برخی دستگاه ها نیز در حوزه اشتغال کم کاری می کنند که باید دلیل آن بررسی شود و اگر روند ثبت یا ایجاد اشتغال نیاز به اصلاح دارد باید اصلاح صورت بگیرد؛ روح کلی قوانین در حوزه اشتغال مشخص و مشکلات شناسایی شده است بنابراین اعضای جلسه باید به نتیجه برسند و اقدام کنند.

وی یادآور شد: از تمام ظرفیت های موجود باید استفاده کنیم و کارها را به سرعت انجام دهیم، کمیته اشتغال به عنوان مجموعه ای از دستگاه ها رسالتی دارد که باید همه در کنار هم در جهت کاهش بیکاری و افزایش اشتغال فعالیت کنیم و هیچ مانعی نباید ما را از اصل مسئله دور کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

81 درصد تعهد اشتغال شهرستان قزوین اجرایی شده است

81 درصد تعهد اشتغال شهرستان قزوین اجرایی شده است