مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-13پزشكي

موفق نشدیم نیازهای جامعه را از طریق پژوهش رفع کنیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: موتورمحرکه آموزش، پژوهش است اما ما موفق نشدیم نیازهای جامعه را از طریق پژوهش ها رفع کنیم و وضعیت در این خصوص مطلوب نیست.

- دکتر سید وحید حسینی سه شنبه 22 آذر در آیین تجلیل از 60 پژوهشگر و فناور برتر فارس در شیراز بیان کرد: در یکسال گذشته زیر ساخت ها را برای امر پژوهش و توسعه فضای فیزیکی ایجاد کرده ایم و گرنت های 1936 طرح پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصویب شده است.

او با بیان اینکه علوم پزشکی شیراز طی یکسال گذشته 2772 مقاله در مجلات معتبر منتشر کرده است، افزود: پارک علم و فناوری با 32 شرکت راه اندای شده است.

78قلم محصولات فناورانه توسط شرکت های دانش بنیان تولید شده، 80 طرح و انعقاد 18 قرارداد در دانشگاه با صنعت از دیگر فعالیت ها است.

حسینی با بیان اینکه هدف ما اینست که به انجام تحقیقات کاربردی کمک کنیم زیرا چاپ مقاله صرف کافی نیست، افزود: طی یکسال گذشته موفق به تخصیص 15 میلیارد تومان برای طرح های تحقیقاتی شده ایم و تا پایان مهر 1401 به تعهداتمان در این حوزه عمل کرده ایم؛ اما بودجه ها کفایت نمی کند و امیدواریم بتوانیم وضعیت بهتری در این خصوص فراهم کنیم.

حسینی همچنین با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز رتبه سوم کشور را در حوزه فناوری دارد، گفت: طی یکسال اخیر توانستیم 13 شرکت را ارتقا داده و از مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفق نشدیم نیازهای جامعه را از طریق پژوهش رفع کنیم

موفق نشدیم نیازهای جامعه را از طریق پژوهش رفع کنیم