مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-13سياسي

اساسنامه سازمان فاوای شهرداری تهران به تصویب رسید


اعضای شورای اسلامی شهر تهران با بررسی مواد اساسنامه سازمان فاوای شهرداری تهران و اعمال برخی اصلاحات، این اساسنامه را به تصویب رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز سه شنبه در ادامه جلسه قبل، بررسی اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران را در دستور کار داشتند که با توجه به اینکه بند نخست آن در جلسه قبل به تصویب رسیده بود ادامه بندهای آن را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در همین راستا فروزنده معاون شهردار تهران در بررسی بند دوم اساسنامه سازمان فاوا گفت: سازمان هایی که وابسته به شهرداری تهران هستند بخشی از سیاستگذاری های آنها توسط ستاد ابلاغ می شود و بخشی از سیاستگذاری ها را نیز خودشان در درون مجموعه قرار می دهند.

لذا اگر بر اساس قانون تجارت ابلاغ سیاستگذاری ها را اعلام کنیم نقش ستاد در این موضوع نادیده گرفته می شود.

در همین راستا اعضا تصمیم گرفتند که این سیاستگذاری ها برای ستاد همچنان باقی بماند و نهایتا با اکثریت آراء بند دوم را به تصویب رساندند.

در بررسی بند سوم اساسنامه، احمد صادقی عضو شورای شهر تهران اظهارکرد: اهداف سازمان در چارچوب وظایف و ماموریت های شهرداری و در راستای تحقق شهر هوشمند و راهبردهای سند جامع شهر تهران و برنامه های مصوب شهرداری در این بند مورد تاکید قرار گرفته است و بر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساسنامه سازمان فاوای شهرداری تهران به تصویب رسید

اساسنامه سازمان فاوای شهرداری تهران به تصویب رسید