مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-13سياسي

آخرین وضعیت مجوز نشریات دانشجویی علوم پزشکی تهران اعلام شد


بر اساس تصمیم دبیرخانه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه علوم پزشکی تهران مجوز 9 نشریه از اعتبار ساقط و مجوز 10 نشریه جدید صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، جلسه دبیرخانه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه علوم پزشکی تهران در سالن شورای معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه با حضور اعضای جدید (منتخب و منتصب) برگزار شد.

در بخش اول این جلسه مجوز 9 نشریه غیر فعال که بیش از 2 سال از عدم فعالیت آن سپری شده است نشریات (پرانتز، پونز، داریا دانش، رادیو مدتهران، ژنریک، اس تی ای، ره پویان سلامت شغلی، عالم ویروس ها و کارآفرین شو) بر اساس ماده 24 ضوابط ناظر بر فعالیت نشریات دانشگاهی به دلیل عدم فعالیت از درجه اعتبار ساقط اعلام شد.

در ادامه و در بخش دوم در این جلسه، اسناد نشریات متقاضی مجوز بررسی و در مواردی که درخواست در ساعات پایانی تحویل دبیرخانه شده بود تا طی شدن مراحل قانونی بصورت مشروط موافقت شد.

در پایان جلسه نیز احکام هادی اقبال جو و عطیه میرزا بابایی اعضای دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات توسط دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به ایشان اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مجوز نشریات دانشجویی علوم پزشکی تهران اعلام شد

آخرین وضعیت مجوز نشریات دانشجویی علوم پزشکی تهران اعلام شد