مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-13اقتصادي

طرح گردشگری محمودآباد کرج تهیه شد


معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از تهیه طرح ساماندهی با رویکرد گردشگری برای اراضی اطراف محمودآباد خبر داد.

- عباس سعیدی کیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به گسترش ساخت و سازهای غیر مجاز پیرامون محمودآباد و به منظور جلوگیری از ادامه این روند، تهیه طرح ساماندهی حاشیه محمودآباد در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه توسعه گردشگری در اراضی شمالی حریم، پهنه های غربی این روستا که دارای پتانسیل طبیعی جهت جذب گردشگر است و جزو اراضی ملی نیز محسوب می شود، این پروژه با هدف امکانسنجی توسعه گردشگری در کرج تعریف شده است.

این مسئول اضافه کرد: تاکنون پنج مرحله از مطالعات این طرح شامل مطالعات شناخت و تحلیل و همچنین طرح تفصیلی تکمیل و در حال حاضر تهیه طرح اجرایی در دستور کار مشاور قرار گرفته است.

سعیدی کیا توضیح داد: همچنین در راستای افزایش تحقق پذیری طرح، مطالعات در یک فرآیند دوسویه با سازمان های اجرایی نظیر سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی و سازمان سیما، منظر و فضاهای شهری تدقیق می شود.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: به منظور عملیاتی نمودن طرح های گردشگری، شهرداری باید ضمن تهیه برنامه زمانبندی و اولویت بندی پروژه های تهیه شده، شرایط اولیه را جهت جذب سرمایه گذار بخش خصوصی فراهم کند که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح گردشگری محمودآباد کرج تهیه شد

طرح گردشگری محمودآباد کرج تهیه شد