مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-13اجتماعي

هفتمین روز متوالی آلودگی هوا در تهران


 مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه امروز (22 آذرماه) هفتمین روز متوالی تنفس هوای آلوده در تهران است، گفت: این شرایط حداقل تا فردا (23 آذرماه) ادامه خواهد داشت.

-  مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه امروز (22 آذرماه) هفتمین روز متوالی تنفس هوای آلوده در تهران است، گفت: این شرایط حداقل تا فردا (23 آذرماه) ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند روزی است که شرایط آلودگی هوا بر آسمان تهران حاکمیت داشته و در برخی مواقع حتی کیفیت هوا درشرایط ناسالم برای همه گروه ها قرار گرفت.

با استناد به اطلاعات ایستگاه های سنجش آلودگی هوا، کیفیت هوای تهران برای هفتمین روز متوالی در شرایط آلوده و نامنسب برای گروه های حساس قرار گرفته و این در حالیست که همچنان هوای تهران آلوده است و افرایش غلظت آلاینده ها را نیز شاهد هستیم.

محسن روشنی در گفت و گو با ایسنا، درباره آلودگی هوا و تداوم این شرایط در تهران اظهارکرد:از روز 16 آذر تهران وارد فاز آلودگی هوا شد و تهران تا به امروز هفت روز متوالی آلوده را پشت سر گذاشته است که طی این مدت، دو روز در شرایط ناسالم برای همه گروه ها قرار گرفت.

وی ادامه داد: بیشترین شاخص آلودگی هوا مربوط به روز 18 آذر با عدد 155 بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین روز متوالی آلودگی هوا در تهران

هفتمین روز متوالی آلودگی هوا در تهران