مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-13سياسي

رونمایی از 5 رویداد مسئله محور وزرات دفاع در نمایشگاه ایران ساخت


معاون امور صنعتی و تحقیقات دفاعی وزارت دفاع در چهارمین نمایشگاه ایران ساخت از رونمایی 5 رویداد مسئله محور (رویداد ژئوماتیک، دریای هوشمند، - معاون امور صنعتی و تحقیقات دفاعی وزارت دفاع در چهارمین نمایشگاه ایران ساخت از رونمایی 5 رویداد مسئله محور (رویداد ژئوماتیک، دریای هوشمند، لیزر و فوتونیک، فوجی و رویداد پردازش تصویر و زنجیره غذایی)در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، افشین نادری شریف معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه ایران ساخت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در این نمایشگاه فناوری های مورد نیاز وزارت دفاع در 3 مقطع زمانی فناوری های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه شده است و این وزارتخانه تمام حوزه های فناوری را در سطح کشور پوشش می دهد.

وی افزود: در حوزه فناوری های کوتاه مدت می توان به حوزه های پهپاد، هوش مصنوعی و رباتیک و فناوری اطلاعات اشاره کرد.

همچنین در حوزه فناوری های میان مدت می توان از حوزه های توسعه انرژی، لیزر و فتونیک، حسگر ها و آشکار ساز ها و مواد پیشرفته نام برد.

وی در خصوص جزییات و زیرشاخه های فناوری های بلند مدت، گفت: ارتقای قابلیت و توان افزایی فردی، علوم شناختی، فناوری زیستی، الکترونیک، میکروالکترونیک و الکترومغناطیس نوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 5 رویداد مسئله محور وزرات دفاع در نمایشگاه ایران ساخت

رونمایی از 5 رویداد مسئله محور وزرات دفاع در نمایشگاه ایران ساخت