مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-13اجتماعي

آغاز طرح زمستانی پلیس گیلان/ کاهش یک درصدی کل تصادفات


فرمانده انتظامی گیلان، از آغاز طرح زمستانی پلیس گیلان خبر داد و گفت: 65 تیم گشتی پلیس به استعداد 298 نفر در محورهای مواصلاتی استان به شهروندان خدمت رسانی خواهند کرد.

- سردار عزیزالله ملکی در مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس گیلان که با حضور جمعی از مسئولان استانی و انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: طرح زمستانی پلیس گیلان از 23 آذرماه آغاز می شود و تا 20 اسفند ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به حضور 65 تیم گشت پلیس به استعداد 298 نفر در طرح زمستانی پلیس گیلان، هدف از اجرای این طرح را تسهیل در عبور و مرور، کنترل ایمنی معابر به خصوص در زمان بارش برف، پیشگیری از انسداد مسیرها و مدیریت ترافیک و پایش تخلفات رانندگی به منظور کاهش جانباختگان تصادفات اعلام کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان رضایتمندی حداکثری شهروندان از اجرای طرح زمستانی را حائز اهمیت دانست و افزود: پلیس و سایر دستگاه های متولی اجرای این طرح، خدمتگزاران مردم هستند و برای امنیت و آسایش هموطنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه هدف از برگزاری این رزمایش هماهنگی و هم افزایی دستگاه های مربوطه برای شناخت وظایف تعیین شده هریک از سازمان ها است خاطرنشان کرد: نتیجه این تعاملات و همکاری ها باید خدمت مطلوب به هموطنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح زمستانی پلیس گیلان/ کاهش یک درصدی کل تصادفات

آغاز طرح زمستانی پلیس گیلان/ کاهش یک درصدی کل تصادفات