مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-13سياسي

از رفع مشکل آبرسانی به روستاهای درمیان تا اعتبارات جدید درمانی


فرماندار درمیان از ظرفیت های مهم شهرستان درمیان از جمله وجود ابنیه تاریخی گفت و ادامه داد: بحث مشکل تامین آب روستاهای این منطقه تا سال آینده مرتفع می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار درمیان از ظرفیت های مهم شهرستان درمیان از جمله وجود ابنیه تاریخی گفت و ادامه داد: بحث مشکل تامین آب روستاهای این منطقه تا سال آینده مرتفع می شود.

مهدی فرجامی فرد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فعالیت های عمرانی بنیاد علوی در این شهرستان، اظهار کرد: در حوزه قنوات و احداث چمن مصنوعی در شهرستان اقدامات شاخصی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: یکی از اتفافات خوبی که در دولت سیزدهم انجام شده و از مطالبات مهم مردم شهرستان بوده، جاده بیرجند ـ اسدیه است که با پیگیری های استاندار و نماینده مردم و مدیرکل راه و شهرسازی استان در جدول 19 پیوست قانون بودجه سال جاری قرار گرفت و طی سال آینده از اعتبارات ملی بهره مند خواهد شد؛ مجوز کمیسیون ماده 23 برای این جاده اخذ شده و در جدول یک قانون بودجه 1402 قرار خواهد گرفت.

فرماندار درمیان، یکی دیگر از ظرفیت های این شهرستان را در حوزه میرات فرهنگی و گردشگری دانست و بر معرفی ظرفیت های تاریخی و گردشگری این شهرستان تأکید کرد و گفت: 300 اثر تاریخی در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد، 102 اثر ثبت ملی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رفع مشکل آبرسانی به روستاهای درمیان تا اعتبارات جدید درمانی

از رفع مشکل آبرسانی به روستاهای درمیان تا اعتبارات جدید درمانی