مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-13اقتصادي

تصویب پرداخت 944 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی قم


معاون سازمان صمت استان قم از تصویب پرداخت 944 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی در بخش صنعت و کشاورزی قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا شاملی پیش از ظهر سه شنبه پس از برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر فرآیند پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی و صنعت قم روند خوبی دارد و این امر با توجه به تأمین بخشی از سرمایه ثابت و در گردش واحدهای تولیدی، به امر اشتغال استان نیز کمک می کند.

معاون سازمان صمت استان قم افزود: بر اساس مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم 7 مورد تسهیلات به مبلغ 774 میلیارد ریال به این واحدهای تولیدی پرداخت خواهد شد که این امر موجب تثبیت اشتغال 200 نفر خواهد شد.

شاملی با اشاره به دیگر مصوبه این جلسه بیان داشت: مقرر شد تعداد 11 مورد تسهیلات رونق تولید در قالب تأمین سرمایه در گردش به مبلغ 170 میلیارد ریال به متقاضیان در بخش کشاورزی استان قم داده شود.

وی از بررسی مشکلات و موانع موجود بر سر راه واحدهای تولیدی در زمینه های مالیاتی، بانکی و بیمه تأمین اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: 12 مورد از مشکلات صنعتگران، تولید کنندگان و کشاورزان استان قم در جلسه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی برای رفع برخی از آنان اتخاذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب پرداخت 944 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی قم

تصویب پرداخت 944 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی قم