مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-13سياسي

جهاددانشگاهی اردبیل با فعالیت های فاخر در مسیر اصلی خود قرار دارد


رییس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اهداف تشکیل جهاد دانشگاهی در کشور گفت: جهاددانشگاهی پلی میان دانشگاه و صنعت است به طوری که جای خوشحالی است که جهاددانشگاهی اردبیل با فعالیت های فاخر در مسیر اصلی خود قرار دارد.

- در بازدید رییس دانشگاه محقق اردبیلی از جهاددانشگاهی استان عنوان شد: جهاددانشگاهی اردبیل با فعالیت های فاخر در مسیر اصلی خود قرار دارد ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اهداف تشکیل جهاد دانشگاهی در کشور گفت: جهاددانشگاهی پلی میان دانشگاه و صنعت است به طوری که جای خوشحالی است که جهاددانشگاهی اردبیل با فعالیت های فاخر در مسیر اصلی خود قرار دارد.

اسماعیل چمنی 22 آذر در بازدید از جهاددانشگاهی این مجموعه را نهادی مردمی و انقلابی در حوزه علم، فناوری و فرهنگ دانست و گفت: در جهاددانشگاهی بیشترین فعالیت ها با کمترین امکانات انجام می گیرد.

وی هدف از ایجاد جهاددانشگاهی را پلی میان دانشگاه و صنعت عنوان کرد و گفت: جای خوشحالی است که جهاددانشگاهی اردبیل با اقدامات شایسته ای که در استان انجام می دهد در مسیر اصلی خود قرار دارد.

چمنی با اشاره به فعالیت های جهاددانشگاهی در حوزه درمان ناباروری در مرکز درمان قفقاز، افزود: فعالیت این بخش قابل تقدیر است و از این جهت که به خانواده ها امید می بخشد باعث افتخار ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی اردبیل با فعالیت های فاخر در مسیر اصلی خود قرار دارد

جهاددانشگاهی اردبیل با فعالیت های فاخر در مسیر اصلی خود قرار دارد