مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 15:352022-12-13حوادث

7276 تماس تلفنی مزاحم با اورژانس تربت حیدریه از ابتدای امسال


رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: از ابتدای امسال تاکنون متأسفانه 7 هزار و 276 مورد مزاحمت تلفنی داشتیم.

- محمد جواد امیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون متأسفانه 7 هزار و 276 مورد مزاحمت تلفنی داشتیم که با توجه به کمبود امکانات، وقت زیادی را از همکاران ما برای ارائه خدمات، سلب کرده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه افزود: در حالی که میانگین کشوری زمان رسیدن به محل حادثه در حوادث شهری هشت و در حوادث جاده ای 15 دقیقه است، اما این ارقام در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به ترتیب هفت و13 دقیقه است.

وی تعداد مأموریت ها را از ابتدای سال جاری تا کنون 14 هزار و850 مورد عنوان کرد و افزود: همچنین تعداد تصافات 2 هزار و 109 مورد و تولدها در آمبولانس 9 مورد بوده است.

امیری گفت: سایر موارد امدادرسانی برای حوادثی چون خودکشی، سکته قلبی، و مغزی، فشار خون، خون ریزی مادر باردار، مسمومیت غذایی و مسمومیت ناشی از گاز منواکسیدکربن، سقوط از ارتفاع و موارد مشابه بوده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه تاکید کرد: اکنون 20 پایگاه اورژانس و یک پایگاه مرکز پیام و فرماندهی عملیات در شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه داریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7276 تماس تلفنی مزاحم با اورژانس تربت حیدریه از ابتدای امسال

7276 تماس تلفنی مزاحم با اورژانس تربت حیدریه از ابتدای امسال