مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 15:352022-12-13اقتصادي

اجرایی شدن 81 درصد تعهد اشتغال شهرستان قزوین


طبق بررسی سامانه ملی رصد در سال جاری، گزارش اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه های دارای تعهد نشان می دهد که از ابتدای سال تاکنون 81 درصد از تعهد ایجاد اشتغال شهرستان قزوین اجرایی شده است.

- ایسنا/قزوین فرماندار قزوین گفت: طبق بررسی سامانه ملی رصد در سال جاری، گزارش اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه های دارای تعهد نشان می دهد که از ابتدای سال تاکنون 81 درصد از تعهد ایجاد اشتغال شهرستان قزوین اجرایی شده است.

عباس کاظمی در پنجمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان قزوین که در سالن اجتماعات فرمانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی قزوین، آب منطقه ای، آب و فاضلاب، صمت، صندوق کارآفرینی امید، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت توزیع برق، پارک علم و فناوری، سازمان تبلیغات اسلامی، فنی و حرفه ای و اقتصاد دارایی ازجمله دستگاه هایی هستند که به طور کامل به تعهدات خود در حوزه اشتغال عمل کردند.

بنابراعلام روابط عمومی فرمانداری قزوین، وی اظهار کرد: برخی دستگاه ها نیز در حوزه اشتغال کم کاری می کنند که باید دلیل آن بررسی شود و اگر روند ثبت یا ایجاد اشتغال نیاز به اصلاح دارد باید اصلاح صورت بگیرد؛ روح کلی قوانین در حوزه اشتغال مشخص و مشکلات شناسایی شده است بنابراین اعضای جلسه باید به نتیجه برسند و اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن 81 درصد تعهد اشتغال شهرستان قزوین

اجرایی شدن 81 درصد تعهد اشتغال شهرستان قزوین