مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 16:052022-12-13دانش

همه ارکان دانشگاه باید در خدمت دانشجو باشد


تمام ارکان دانشگاه از جمله مدیران، سازمان دانشگاه و اساتید باید در خدمت دانشجو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد مهدی طهرانچی در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با تأکید بر توجه به نقش دانشجویان در محیط دانشگاه گفت: اصالت دانشگاه متکی بر حضور دانشجو است و تمام ارکان دانشگاه از جمله مدیران، سازمان دانشگاه و اساتید باید در خدمت دانشجو باشند.

وی با اشاره به حوادث اخیر و اغتشاشات در کشور تصریح کرد: دانشجویان و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در این اتفاقات سربلند بیرون آمده و به اذعان مسئولان کشوری و امنیتی دانشگاه آزاد اسلامی عملکرد خوبی در این زمینه داشته است و دانشجویان، اساتید و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی نمره قبولی گرفتند.

نکته قابل توجه این است که در روزها و هفته های اخیر حضور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در میان بازداشتی ها در صحنه عمومی به حداقل رسیده است که این موضوع حاکی از درگیر نشدن دانشجویان در حواشی و اغتشاشات و نقش مراقبت والدانه دانشگاه آزاد اسلامی است.

دکتر طهرانچی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در این مدت با نقش آفرینی در تعلیم و تربیت اجتماعی و دلسوزی نسبت به دانشجویان، توانست با برگزاری کمیته های انضباطی با حضور دانشجویان خاطی و پدر و مادر آنها، دانشجویان را نسبت به حوادث اخیر هوشیار و مطلع ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ارکان دانشگاه باید در خدمت دانشجو باشد

همه ارکان دانشگاه باید در خدمت دانشجو باشد