مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 16:352022-12-13اجتماعي

کاهش 20 درصدی بی خانمان های تهران نسبت به سال گذشته/هیچ کارتن خوابی فوت نکرده


مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: در سال جاری تا کنون هیچ فوتی کارتن خوابی در شهر تهران نداشتیم و سال گذشته نیز گشت های ما فعال بودند و مردم هم در این حوزه کمک کردند.

- مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: در سال جاری تا کنون هیچ فوتی کارتن خوابی در شهر تهران نداشتیم و سال گذشته نیز گشت های ما فعال بودند و مردم هم در این حوزه کمک کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد احمدی صدر در حاشیه همایش نقش مدیریت شهری در ارتقاء ارتباطات اجتماعی و تاب آوری شهروندی، در تشریح آخرین وضعیت جمع آوری معتادان متجاهر و همچنین افراد بی خانمان در سطح شهر تهران گفت: زمستان گذشته ظرفیت مددسراهای ما افزایش داده شد؛ اما این افزایش ظرفیت به شکلی است که تعداد مددسراها تغییری نکرده اما 50 تا 70 درصد افرادی که به مددسراها مراجعه می کردند معتادین متجاهر بودند که با توجه به احداث یاورشهرها این ظرفیت در یاورشهرها انتقال پیدا کرده و به این ترتیب ظرفیت مددسراها افزایش پیدا کرده است.

در حقیقت معتادین متجاهر در مراکز ماده 16 ترتیب نگهداری آنها داده شده و ظرفیت در گرمخانه های ما باز شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته در جمع آوری افراد بی خانمان 13 خودرو به همراه سه اتوبوس اجرای طرح حامی شهر را بر عهده داشتند که امسال این خودروها به 40


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 20 درصدی بی خانمان های تهران نسبت به سال گذشته/هیچ کارتن خوابی فوت نکرده

کاهش 20 درصدی بی خانمان های تهران نسبت به سال گذشته/هیچ کارتن خوابی فوت نکرده