مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 16:402022-12-13اقتصادي

طرح جامع حمل و نقل تا پایان سال 1402 نهایی می شود


معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدوار هستیم تا کلیات طرح جامع حمل و نقل تا پایان سال 1402 با افق 1414 نهایی و مصوب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی امروز 22 آذر در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ضمن گرامیداشت هفته پژوهش گفت: در سال 2021 حدود 70 هزار مقاله از محققان ایرانی منتشر شده است و ایران را در رتبه 15 جهانی قرار داده است.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی پژوهش را قوی ترین موتور برای توسعه کشورها برشمرد و تاکید کرد: کشوری که بتواند از پژوهش برای حل مسائل روزانه و مسائل کشور استفاده کند می تواند یک کشور پیشرفته باشد.

باید تلاش کنیم تا از تحقیقات کتابخانه ای به سمت حل مسائل و مشکلات کشور برویم و ارتباط دانشگاه و صنعت که سال های متمادی مطرح است نهادینه شود.

افندی زاده گفت: وزارت راه و شهرسازی یکی از وزارتخانه های مهم است که حرکت این وزارتخانه و انجام تعهداتی که برعهده وزارتخانه است می تواند تأثیرات بسیار فراوانی بر زندگی مردم بگذارد.

وی بر تعریف چشم انداز برای تعیین راهبردها و استراتژی ها تاکید کرد و افزود: تعریف چشم انداز حمل و نقل در طرح جامع حمل و نقل دیده شده است و تدوین آن از سال های گذشته در وزارت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع حمل و نقل تا پایان سال 1402 نهایی می شود

طرح جامع حمل و نقل تا پایان سال 1402 نهایی می شود