مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 16:502022-12-13سياسي

خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق روستایی کنگان ارائه می شود


طرح ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در دبستان مالک اشتر روستای میانلو شهرستان کنگان با حضور امام جمعه و برخی از مدیران شهرستان  آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان ظهر سه شنبه در این مراسم ضمن تقدیر از عوامل و دست اندرکاران اجرایی این طرح عام المنفعه اظهار داشت: خدمت به نیازمندان در مناطق کم برخوردار روستایی امری حسنه و دارای اجر و ثواب اخروی بسیار فراوانی است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز گفت: مدت چند سالی کلینیک سیار دندانپزشکی به علت مشکلات و موانع از سرویس خدمت رسانی خارج شده بود.

محمود میر حاجی اضافه کرد: در دوره مدیریتی جدید، با پیگیری به عمل آمده و همکاری بسیار خوب فرمانداری، بخشداری مرکزی شهرستان و با بهره گیری از ظرفیت خیرین توانستیم در کمتر از یک ماه موانع را برطرف و در حال حاضر این امکان فراهم شده تا از طریق فعال سازی این کلینیک سیار و همکاری دندان پزشکان و گروه های جهادی خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان در مناطق دورافتاده شهرستان ارائه دهیم.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان افزود: گروه های هدف این طرح شامل دانش آموزان و افراد نیازمند ساکن در مناطق روستایی و مناطق حاشیه نشین و آسیب پذیر شهرها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق روستایی کنگان ارائه می شود

خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق روستایی کنگان ارائه می شود