مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 16:552022-12-13اقتصادي

اردبیل رتبه سوم جذب اعتبارات صنایع دستی را دارد


معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: استان اردبیل در جذب اعتبارات حوزه صنایع دستی رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مریم جلالی بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با سرپرست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: وزارتخانه با نگاه حمایتی به حوزه صنایع دستی در صدد ارتقای چهره این هنر صنعت در تمامی استان ها است.

وی با اشاره به اینکه در هر استان هنر شاخص آن منطقه به عنوان صنایع دستی برند معرفی می شود، تصریح کرد: تلاش می کنیم تا از صفر تا 100 تولید و فروش صنایع دستی هنرمندان تکمیل شود و در این راستا بانوان نقش بسزایی بر عهده دارند.

معاون صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حضور فعال بانوان در تولید صنایع دستی را یادآور شد و گفت: بانوان همواره پای ثابت هنرهای زیبا و صنایع دستی بوده اند که حمایت از این قشر از برنامه های اولویت دار وزارت میراث فرهنگی است.

جلالی به اقدامات انجام شده در زمینه جذب تسهیلات برای هنرمندان صنایع دستی اشاره کرد و افزود: از محل تبصره 16 تسهیلاتی بدون نیاز به ضامن برای فعالان این حوزه قابل پرداخت است که در استان اردبیل نیز هنرمندان می توانند با استفاده از این ظرفیت نسبت به رونق صنایع دستی منطقه همت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل رتبه سوم جذب اعتبارات صنایع دستی را دارد

اردبیل رتبه سوم جذب اعتبارات صنایع دستی را دارد