مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 18:102022-12-13اقتصادي

تحقق بودجه 230 میلیارد تومانی شهرداری چالوس در سال جاری


شهردار چالوس از تحقق بودجه 230میلیارد تومانی به عنوان یکی از اتفاقات خوشایند چالوس اشاره کرد و گفت: با همت مدیریت شهری طرح های بزرگ شهرداری چالوس به منظور رفاه حال شهروندان و هموطنان در این شهر توریستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود یعقوبی امروز در حاشیه تعریض و بازگشایی رینگ 45 متری چالوس واقع در تقاطع خیابان 17 شهریور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای اجرای طرح های زیر بنایی در چالوس تملکات و بازگشایی معابر به خوبی صورت گرفت که این اقدام به همت مدیریت شهری انجام شد.

وی با اشاره به تملک 800 متر در رینگ 45 متری، افزود: هماهنگی جهت تملک این ملک از ماه گذشته انجام و تمام پرداختی ها نیز صورت گرفت.

یعقوبی با بیان اینکه از زمان بازگشایی رینگ 45 متری این مکان به یکی از مسیرهای پرتردد تبدیل شده است؛ مقرر شد نخستین چراغ هوشمند چالوس در این مکان نصب شود، گفت: روشنایی، اصلاح فضای سبز و رفع معضل بارندگی در پالوجده از جمله اقداماتی است که در راستای جلوگیری از سیلاب انجام می شود.

همچنین کانال آب 17 شهریور به کانال رینگ متصل و هدایت خواهد شد.

شهردار چالوس از تحقق بودجه 230میلیارد تومانی به عنوان یکی از اتفاقات خوشایند چالوس یاد کرد و افزود: هرجا همدلی باشد آبادانی شکل می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق بودجه 230 میلیارد تومانی شهرداری چالوس در سال جاری

تحقق بودجه 230 میلیارد تومانی شهرداری چالوس در سال جاری