موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 18:502022-12-13پزشكي

زنگ خطر چاله جمعیتی گیلان با شدت به صدا درآید


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ابراز نگرانی از سیر صعودی جمعیت سالمندی و همچنین کاهش زادآوری در گیلان، گفت: باید زنگ خطر سالمندی و چاله جمعیتی با شدت بیشتری به صدا درآید.

- دکتر حیدرعلی بالو در نشست قرارگاه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده استان گیلان، با اشاره به تراکم بالای جمعیت سالمند در گیلان، اظهار کرد: گیلان، قطب سالمندی در کشور است و باید برنامه های ملی و اثربخش در رابطه با خروج از این وضعیت، در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه نظام سلامت از موثرترین متولیان در افزایش و جوانی جمعیت در کشور محسوب می شود، افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز باید برای مقوله جمعیت از جمله در حوزه پیشگیری، افزایش زایمان طبیعی و تحقیق و پژوهش در این زمینه پیشگام باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه برای جوانی جمعیت و حمایت از خانواده باید اقدامات جدی و عملی انجام داد، گفت: زنگ خطر سالمندی و چاله جمعیتی در گیلان باید ضمن تدوین برنامه های منسجم و قابل اجرا، با شدت و صدای بیشتری به صدا درآید تا نگاه و توجه همه دستگاه های مسئول را به خود جلب کند.

بالو، بر ضرورت جدی گرفتن کار رسانه ای و تبلیغاتی در راستای جوانی جمعیت و حمایت از خانواده تاکید کرد و ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان وظیفه تهیه و تولید محتوای رسانه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر چاله جمعیتی گیلان با شدت به صدا درآید

زنگ خطر چاله جمعیتی گیلان با شدت به صدا درآید