مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 18:552022-12-13سياسي

سازمان ملل فقط از کودکان یمنی حرف می زند و کاری نمی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «طلعت الشرجبی» سخنگوی شورای عالی امور انسانی یمن، عصر امروز (سه شنبه)، در گفتگو با شبکه «المسیره» به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان ملل متحد درباره کودکان و شهدای یمنی واکنش نشان داد.

- سخنگوی شورای عالی امور انسانی یمن با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر سازمان ملل متحد درباره کودکان یمنی گفت که سازمان ملل تنها از آمار و ارقام حرف می زند و قدمی بر نمی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، طلعت الشرجبی سخنگوی شورای عالی امور انسانی یمن، عصر امروز (سه شنبه)، در گفتگو با شبکه المسیره به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان ملل متحد درباره کودکان و شهدای یمنی واکنش نشان داد.

طلعت الشربجی در این باره گفت: سازمان ملل درباره قربانیان سوءتغذیه حرف می زند بی آنکه برای متوقف کردن این فاجعه انسانی قدمی بردارد.

سخنگوی شورای عالی امور انسانی یمن اضافه کرد: یونیسف از 11 هزار کودک کشته و زخمی سخن گفت که یک سوم آن ها فقط به دنبال حملات هوایی کشته و زخمی شده بودند.

این در حالی است که آمار و ارقام ما نشان می دهد 9000 کودک در پی حملات هوایی مستقیم کشته و زخمی شده اند.

او ادامه داد: سازمان های وابسته به سازمان ملل همواره فرار می کنند و از علت مستقیم این فاجعه انسانی در یمن نه سخن می گویند و نه کشور های متجاوز را مسئول می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل فقط از کودکان یمنی حرف می زند و کاری نمی کند

سازمان ملل فقط از کودکان یمنی حرف می زند و کاری نمی کند