مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 19:202022-12-13سياسي

شناسایی و ساماندهی 327 کودک کار در اردبیل/شهرداری همکاری نمی کند


معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اردبیل گفت: 327 کودک کار و خیابانی در استان اردبیل شناسایی و سازماندهی شده اند.

- خسرو امیدوار در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به همکاری 12 دستگاه دولتی در رسیدگی به وضعیت کودکان کار اظهار کرد: 327 کودک کار و خیابانی در استان اردبیل شناسایی و سازماندهی شده اند که این کودکان در 3 مرکز نگهداری و ساماندهی می شوند.

وی عمده مشکلات کودکان کار و خانواده های آن ها را ناشی از مسائل اقتصادی، کمبود آگاهی و فقر فرهنگی دانست و بیان کرد: با حمایت نهادهای انقلابی سعی بر این است تا به خانواده های آنها کمک و دغدغه کودکان کار از بابت مشکلات مالی خانواده هایشان برطرف شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان ضمن انتقاد از همکاری شهرداری در شناسایی، جمع آوری و ساماندهی کودکان کار از نبود فضا و امکانات خبر داد و گفت: بر اساس آیین نامه ساماندهی کودکان کار و خیابان، شهرداری ها موظف هستند، مکانی را تجهیز کرده و در اختیار بهزیستی یا NGOهای معرفی شده از طرف این سازمان قرار دهند که متأسفانه شهرداری در این زمینه همکاری لازم را با دستگاه های اجرایی نداشته است.

امیدوار با بیان اینکه از لحاظ اعتبار مشکل خاصی در بحث رسیدگی به کودکان کار وجود ندارد، ادامه داد: در 9 ماهه سال جاری 680 میلیون تومان برای ساماندهی کودکان کار و خیاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و ساماندهی 327 کودک کار در اردبیل/شهرداری همکاری نمی کند

شناسایی و ساماندهی 327 کودک کار در اردبیل/شهرداری همکاری نمی کند