مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 19:252022-12-13اقتصادي

قرارگاه خاتم آماده همکاری برای ساخت سکوهای فشارافزایی است


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت:برای ساخت سکوهای فشارافزایی باید از همه ظرفیت های کشور از جمله قرارگاه و شرکت صدرا استفاده شود و مذاکراتی برای این منظور انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، سیدحسین هوش السادات امروز (سه شنبه، 22 آذرماه) به مناسبت سی وسومین سالروز تأسیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشریح اقدام های انجام شده این قرارگاه و وضع پروژه های در حال اجرا گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) از سال پیش طرحی را با عنوان طرح 50 در 50 آغاز کرد تا بر این اساس 50 پروژه عمده و مهم کشور در 50 هفته به بهره برداری برسد که از این تعداد 50 پروژه به صورت کامل یا فازی تکمیل شده است.

وی در تشریح پروژه های مرتبط با وزارت نفت در حا اجرای قرارگاه نیز تصریح کرد: شرکت صدرا ساخت دو سکوی میدان رشادت را در اختیار دارد که یکی از این سکوها تقریباً رو به تکمیل است و انتظار می رود تا پایان امسال برای حمل و نصب در محل آماده شود و سکوی دیگر نیز در زمان خود آماده و برای حمل و نصب اقدام می شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه توسعه میدان های نفت و گاز و موضوع فشارافزایی در کشور در اولویت است، گفت: مخزن میدان گازی پارس جنوبی به دلیل برداشت گاز دچار افت فشار می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه خاتم آماده همکاری برای ساخت سکوهای فشارافزایی است

قرارگاه خاتم آماده همکاری برای ساخت سکوهای فشارافزایی است