مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 19:402022-12-13سياسي

نگاه ویژه مباحث فرهنگی در دانشگاه های آذربایجان غربی حاکم شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: به دلیل تنوع دینی، مذهبی و قومی در آذربایجان غربی یاید در خصوص مباحث فرهنگی در دانشگاه های این استان نگاه ویژه ای حاکم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی عصر سه شنبه در دیدار با معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: آذربایجان غربی به دلیل تنوع دینی، مذهبی و قومی از استان های خاص کشور به شمار می رود و باید در خصوص مباحث فرهنگی در دانشگاه های این استان نگاه ویژه ای حاکم شود.

وی افزود، به تمام ویژگی های فرهنگی آذربایجان غربی می بایست همجواری با 3 کشور را اضافه کرد که تأثیرات همه این موارد در دانشگاه های استان نیز قابل لمس است و وزارت علوم می بایست نسبت به استان های مرکزی نگاه ویژه ای به دانشگاه های استان داشته باشد.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به ضرورت افزایش اعتبارات فرهنگی در جامعه تصریح کرد: در حوزه مباحث فرهنگی هزینه قابل قبولی نمی شود و به همین دلیل خلاء ها و مشکلات این بخش حتی در صورت بهبود فضای اقتصادی برطرف نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه افزایش امید به آینده در بین دانشجویان را ضرورتی انکار ناگذیر خواند و گفت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باید برای افزایش ارتباط دانشگاه با صنعت بیش از پیش تلاش کند تا دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ویژه مباحث فرهنگی در دانشگاه های آذربایجان غربی حاکم شود

نگاه ویژه مباحث فرهنگی در دانشگاه های آذربایجان غربی حاکم شود