مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 19:452022-12-13اقتصادي

لزوم تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد و رفع نواقص فاز اول آن


مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی لرستان بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد و رفع نواقص فاز اول آن از سوی اداره کل راه و شهرسازی این استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید سجاد راستخانه امروز سه شنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی لرستان، اظهار داشت: در لرستان 38 کتابخانه نهادی و 20 کتابخانه مشارکتی وجود دارد و بیش از 30 هزار نفر عضو فعال در کتابخانه های استان و به صورت ماهانه 18 هزار امانت کتاب در کتابخانه های استان انجام می شود.

وی، افزود: طی سه ماه و نیم گذشته سه کتابخانه به کتابخانه های لرستان اضافه شده است و به همت همکاران در نهاد، کتابخانه دینارآباد بروجرد افتتاح و دو کتابخانه بازگشایی و تأمین نیرو آنها انجام شد.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی لرستان با اشاره به اینکه 10 پروژه کتابخانه ای در حال ساخت در استان وجود دارد، تصریح کرد: متراژ این کتابخانه ها حدود 16 هزار متر مربع است که به صورت استاندارد ساخته می شود و در حال حاضر حدود 17 هزار و 112 هزار متر مربع کتابخانه داریم یعنی به ازای هر 100 نفر یک متر مربع و در منابع نیز حدود 750 هزار عنوان کتاب در سامانه های کتاب ثبت است.

راستخانه یکی از دستور کارهای جلسه را تسریع در روند تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی و رفع نواقص فاز اول پروژه از سوی اداره کل راه و شهرسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد و رفع نواقص فاز اول آن

لزوم تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد و رفع نواقص فاز اول آن