مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 19:502022-12-13فرهنگي

نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان برپا می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب این استان در هفته آخر دی ماه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سلسله برنامه های مختلف در سطح فرهنگ و هنر استان طراحی و برنامه ریزی و اجرا شده است، اظهار داشت: برای 9 ماه آینده، از سوی همکاران 9 برنامه محتوایی و رویداد بزرگ را در نظر گرفته ایم که برای دی ماه دو رویداد بزرگ داریم.

نخستین آن، رویداد بزرگ شهید سلیمانی با زیر مجموعه بیش از 30 برنامه فرهنگی، هنری، رسانه ای است و برای اینکه بتوانیم یک جریان فکری، مکتب سلیمانی در جامعه منتشر کنیم و شاخص های فرهنگ عمومی را به مکتب سلیمانی آراسته کنیم به همکاری همه دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های فرهنگی نیازمند هستیم.

وی، ادامه داد: دومین رویداد، رویداد بزرگ کتاب است، نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان هفته آخر دی ماه از 23 دی ماه تا 30 دی در محل نمایشگاه های دائمی خرم آباد برگزار می شود که در این نمایشگاه فروش با 50 درصد تخفیف است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه 110 ناشر به نمایندگی از 500 ناشر حضور خواهند داشت، افزود: 30 درصد از غرفه ها ناشران استانی هستند و نمایشگاه در پنج بخش تخصصی دین و معارف اسلامی، دفاع مقدس، کودک و نوجوان، پزشکی، دانشگاهی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان برپا می شود

نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان برپا می شود