مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 20:002022-12-13سياسي

سطح سواد استان سمنان 1.8 درصد بالاتر از میانگین کشوری است


استاندار سمنان بابیان اینکه یکی از ضروریات هر جامعه ارتقاء سطح سواد و افزایش اعتبارات پژوهشی است، گفت: سطح سواد در استان 1.

8 درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی غروب سه شنبه در آیین نکوداشت جایگاه محققان دانشگاه سمنان به میزبانی سالن امیرکبیر این دانشگاه ضمن بیان اینکه استان سمنان با 75 هزار دانشجو و دو هزار و 200 استاد سطح سواد بالایی دارد، ابراز داشت: طبق ارزیابی ها سطح سواد استان سمنان 1.

8 درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

وی ضمن بیان اینکه 11 هزار همکار فرهنگی و 111 هزار دانش آموز برای توسعه علم و دانش در استان سمنان تلاش می کنند، افزود: استان سمنان یکی از مناطقی که توانسته در کاهش بی سوادی و ارتقا سواد در جامعه عملکرد موفقی داشته باشد.

استاندار سمنان یکی از دلایل تعطیلی یا کاهش تولید مراکز صنعتی و تولیدی عدم ارتباط با دانشگاه و سو مدیریت است، ابراز داشت: می توان ضمن توجه به حوزه دانش بنیان و پژوهش به منظور فعال سازی واحدهای راکد ستاد احیای واحدهای نیمه تعطیل یا تعطیل را با حضور اساتید دانشگاه و صاحبنظران تشکیل دهیم.

هاشمی بابیان اینکه بهره گیری از تفکر مجموعه دانشگاهی می تواند سهم بسزایی در ارتقا تولید ایفا کند، تصریح کرد: به این منظور ضمن آنکه اعتبارات پژوهشی در استان افزایش خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح سواد استان سمنان 1.8 درصد بالاتر از میانگین کشوری است

سطح سواد استان سمنان 1.8 درصد بالاتر از میانگین کشوری است