مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 20:352022-12-13سياسي

قاضی زاده هاشمی: پرداخت حقوق و مستمری خانواده شهدای مدافع سلامت آغاز شده است


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در یک سال گذشته درصد جانبازی 40 هزار نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس تعیین و پرداخت حقوق و مستمری خانواده شهدای مدافع سلامت نیز آغاز شده است.

- حسن لطفی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به جزییاتی از جلسه امروز(سه شنبه، 22 آذر) این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز، آقای بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه گزارشی از اعتبارات این سازمان در سال 1401 ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه آقای بختیاری عنوان کرد که 80 درصد اعتبارات تخصیص یافته به کمیته امداد در سال 1401 محقق شده است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: در این جلسه رییس کمیته امداد امام(ره) همچنین خواستار افزایش اعتبارات این نهاد در بودجه سال 1402، چه در بخش تسهیلات خوداشتغالی و مسکن و چه در بخش افزایش مستمری مددجویان شد.

لطفی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز همچنین سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد ارائه کرد.

وی افزود: آقای قاضی زاده هاشمی گفت که در یک سال گذشته درصد جانبازی 40 هزار نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس تعیین و پرداخت حقوق و مستمری خانواده شهدای مدافع سلامت نیز آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: پرداخت حقوق و مستمری خانواده شهدای مدافع سلامت آغاز شده است

قاضی زاده هاشمی: پرداخت حقوق و مستمری خانواده شهدای مدافع سلامت آغاز شده است